söndag

48 frågor när du har tråkigt!


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
abonnemang som pappa betalar (a)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? hm. josefine kan man la säga isf ;*

4. Hur lång är du? 1.62
5. Vilken är den senaste filmen du sett? venne;s
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Ska äta frulle nu. Hämta dig sen?"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda sen snart femton år typ
9. När såg du senast din mamma? Imorse
10. Icke godkänt i något ämne? nej bara vg och mvg :D
11. Mvg i något? musik, spanska, matte. jag är så jävla smart.
12. När vaknade du idag? halv tolv typ
13. Vilken är din favoritplats? sängen eller med ngn jag tycker om <3
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan typ med ngn jag inte trivs med
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? inte här hoppas jag
16. Hur stor är din säng? rätt liten
17. Vad sover du i? Två täcken hihi
18. Hur många kuddar har du i sängen? tre
19. Var har du bott/bor? Johanneberg, Hönö. Pappa har bott, Johanneberg, Masthugget,
Majorna, Amsterdam, Östermalm, Indien typ ;s, Södermalm.. höhö.
20. Tycker du om kinamat? Ja mums.
21. Tycker du om kaffe? Med socker och massa mjölk!
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Typ Emma (:
25. Vill du ha barn? Ja men inte nu
26. Kan du några andra språk än svenska? Spanska & engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej (:
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet. Typ.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu julklappar ;s Men annars typ kläder och fika!
30. Äger du dyrbara smycken? Ja. Men dom som är jättedyra ligger typ i ett bankfack någon
stans. Jag har två guldringar jag använder och ett silverhalsband som är värt mkt för mig
eftersom jag fått det av min älskade Josefine.
31. Kan du rulla med tungan? Nej har aldrig kunnat, fattar verkligen inte hur man gör

32. Vem är den roligaste människan du känner? Mina kompisar är väl kul ;D
33. Vad har du för ringsignal? Någon Metallllica
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, syster ärver typ allt.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min filt, eller prickarna på täcket
36. Kan du byta olja på bilen? Nej wtf? Kan de inte ens på moppen
37. Vilken var den senaste boken du läste? Läser just nu Twilight på engelska. Nej det betyder
inte att jag är tyå Twilight-freak jag läser den för att bli bättre på språket och den är bra så då blir
det lättare
38. Dansar du i bilen? Ofta det går? ;s
39. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen i fredags
40. Hur många hål har du i öronen? Haft ett ii varje men dom är typ igenväxta

41. Har du någon piercing? Nej
42. Har du någon tatuering? Nej
43. Har du provat droger? Nej
44. Röka eller snusa? Inget
45. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
46. Vad är ditt mobil nummer? 0707984657... Haha nej det skriver jag väl inte här?!
47. Vad ska du göra ikväll? Åka hem från farmor typ, äta julmiddag där sen
48. Har du några syskon? Två

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin