so much for my happy ending

Jag är äntligen klar med hemprovet i matte, nu är jag
väldigt slut i huvudet och ska snart lägga mig i min älskade
säng! Det ska bli härligt.

det va en gång en man som va på banken me sin fru och
dom skulle ta ut pengar för dom skulle köpa en ny bil.
men när dom va där inne på banken då så kom det in en
rånare, och gapade:
ner på golvet, det gäller alla!
alla la sig på golvet fort som fan, men inte den här mannen.
rånaren frågade varför han in la sig ner, då svarade han:
för jag är special agent, och då sprang rånaren iväg.
men då reste sig hans fru upp, och sa:
men oskar du är inte specialagent, du är ju senil dement...

Victor är ju lite rolig han, haha!
Men nu ska jag nog sova, om en stund, så hörs vi imorgon
och då ska jag ha Luciafirande hela dagen i skolan sen på
eftermiddagen ska jag vara med Sandra. Hon är saknad
och jag har inte träffat henne på väldigt länge så det ska
bli roligt! Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin