I'm in love with you, but the wibe is wrong

BRUKAR DU...
Sova - ja jag älskar att sova
Ta mediciner du inte borde ta - ibumetin<3
Snusa - aldrig
Klä dig i svart - ahdå men gillar färg
Lita på folk -  ja, dom jag kan lita på hoppas jag!
Drömma mardrömmar - gillar nästan aldrig mina drömmar
Gå i skolan - nej jag brukar krypa!
Ljuga - håller mig helst till sanningen
Vilja dö - nej vill inte vara utan mina älskade

HAR DU...
För många vänner?  nej
Någon psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - ja

Några piercnings - nej
Några tatueringar - nej
Egen dator - ja!
Gjort bort dig rejält? - inte jag inte?

ÄR DU...
Snäll - kanske (a)

Stark - jooho starkast! Haha
Kort - inte kort, inte lång
Klantig - ja rätt så
Tjock - nej
Kär - njeeee
Glad - Ibland, skrattar gör jag iallfall
Ledsen - Försöker inte vara
Trött - Ja, otroligt!

Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-09 • 23:28:36
http://nataliedahlberg.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

sv: haha nästan inge skola xD

2009-12-10 • 16:46:36
http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin