fredag

Goddag, jag har varit tomte hela dagen idag och det har
varit riktigt trevligt att sjunga för skolan, och för massa
gamlingar på ålderdomshemmet. Slutade ungefär två
timmar tidigare också, så nu ska jag till stan med Emma.
Träffa Sandra där vid två. Ikväll blir det mys med min
Josefine. Känns som en bra dag det här!


Detta +
luva & halsduk
såklart.


Nu ska jag hämta Emma sen blir det staden, ska se om
jag kan hitta några julklappar! Hoppas ni får en riktigt
bra fredag allesammans, puss & kram!

Kommentarer
Elemina

Hello!

Snygg tjej, snygg blogg!



Har sett lite här och var att du gör bloggdesigner, så hittade jag din blogg, perfekt tillfälle att fråga då ju!

Skulle du vilja göra en design till mig? Tycker det är sjukt tråkigt att blogga när bloggen inte ser fin ut! Du kanske skulle vilja hjälpa mig med det?



Hör av dig via en kommentar på min blogg eller mailen, så blir det hur bra som helst!! :)



TACK på förhand!

/Elemina

2011-03-03 • 18:57:41
http://animele.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin