tisdag

Godmorgon!

Sista dagen på sommarlovet, hur känns det? Jag vill nog inte
börja skolan ändå. Men ändå så vill jag träffa alla människor
igen, såna man inte träffat på hela lovet! Plus att det börjar bli
lite same same, finns inte mycket att göra. Man har redan
gjort allt tusen gånger, ändå vill man göra det tusen till, för att
det är så himla härligt att vara ledig! Men nu kommer ju det
tråkiga vädret, och då kan man inte göra allt detdär som hör
sommaren till, åka ut med båten, grilla, bada, sova ute, tälta..
Jag skulle kunna hålla på såhär hur länge som helst, finns
så mycket roligt och mysigt med sommaren. Fast egentligen.
Vintern är ju också mysig på sitt sätt. Bara det kommer snö
när det ska! Inte i mars/april, då ska våren och blommorna 
komma! Jag önskar mig snö till jul, tack! Men först får det
gärna vara höst!

Nu ska jag duscha, äta och lite annat man brukar göra på
morgonen, ses senare, puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin