söndag

Hejsan

Hade riktigt trevligt igårkväll. Hallonsoda som smakar citron,
fy va kul de va ändå. Jag, Josefine, Maja, Felix, Isac och
Daniel kollade på film, Disaster movie, den va rätt kass men
det var kul ändå.
Kommer inte kunna blogga på hela veckan, eftersom jag
ska med Elin till hennes sommarstuga i dalarna. Där finns
det ingen el, vi måste ladda mobilerna i bilen. Men när jag
kommer hem berättar jag ju såklart, vet inte när det blir än.
Vi ska träffa Emma också, hon kommer och bor med oss,
längesen popkollo nu känns det som och det kommer bli
roligt att träffas igen, har saknat henne! Saknar dom andra
också, vi måste ha återträff snart!
Aja, ni får ha en trevlig vecka, vissa börjar ju skolan sen.
Puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, inte ens elektricitet -härligt med avbrott i vardagen från allt som annars är så självklart!:.))



Tack för din kommentar också!:.))

2009-08-09 • 17:14:03
http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin