lördag

Godmorgon

Det är rätt härligt att vakna tidigt och veta att man har hela
dagen framför sig, då behöver man inte känna att man
måste stressa för att inte vara för seg. Nu kan man ta den
tid man behöver och ändå vara färdig innan tolv.
Vaknade vid nio idag, Linnea sov över här och vi kollade på
Bratz Rock Angels och jag dreglade över ett par skor som jag
bara måste ha! Jag får seriöst anfall annars. Hihi.
Igår var jag hemma hos Emma, vi kollade på filmen Tretton,
jag tyckte att den var hel skum. Emma skulle träna så jag gick
hem och åt pizza, men blev äcklad när jag kollade på Msn
videonyheter och såg den där kalven med två huvuden men
bara en hjärna. Ingen bra middagsfilm, usch!
Sen kom Felix, vi gjode inte så mycket men sen när Emma
kom så spelade vi Buzz Junior Dinos, jag vann såklart! Host.
När dom skulle hem kom jag på att jag var ensam hemma
och blev desperat att hitta någon som kunde sova här.
Linnea var glatt villig att cykla hit i motvinden och vi hade det
riktigt trevligt! Idag kommer familjen hem och då slipper jag
sova över hos folk, eller att folk sover här. Jag gillar inte att
vara ensam hemma på kvällen/natten.
Idag tror jag att jag och Josefine ska in och kolla på bio, men
vi får se hur det blir med det.
Om det är någon som vet när Eskilscupen är slut, säg till
mig, för jag saknar min Alexander. Önska dom lycka till.

Nu ska jag fixa mig, ses senare!

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin