lördag

Hejsan hoppsan!

Förlåt om det vart dålig uppdatering, men mamma hade pms
och gömde datorn, hittade den i en låda och tror jag ska
stoppa tillbaka den där sen innan hon kommer hem från
möhippa.
Jag var på Nrj in the park igår på Liseberg med Emma och
massa andra folk som vi träffade där. Jag ska få bilder av
henne, försöka få dom idag!
Slappt idag tror jag, imorgon ska jag in till staden med
Linnea, jag ska kolla på skor och hörlurar. Jag hade ett par
Koss men dom knäcktes så de blev bara att slänga. Nu har
jag sånna som man får till mobilen när man köper den, och
ljudet svajar och är allmänt dåligt. Plus att jag får ont i
öronen av sådana man stoppar in, måste ha dom löst uan-
för. Har kollat lite på Wesc. Men jag vet inte, vill ha några
snygga, men det måste vara bra ljud också, ska höra med
pappa som kan sånt!


Bara för att ni vill får ni en cambild.

Hörs senare, puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer
V_E (d.n)

Fiin blogg! <333

2009-08-22 • 11:51:10
http://pinkpebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin