fredag

Hejhopp

Förlåt för dålig upptadering men har inte haft tid eller lust att
skriva. Just nu sitter en fluga på min arm, den har varit inne
på mitt rum ett tag nu, ca. två dagar. Min polare, han heter
Mats Olsson. Han är lite kameraskygg så det var svårt att få
en bra bild på honom.

Mats Olsson in fokus  inesfalk.blogg.se
Mats är het.

Idag ska jag för övrigt träffa Emma en stund och runt sex
åker jag till farmor & farfar över helgen, det var längesen
nu så kommer bli kul. Hoppas Matilda är hemma efter-
som jag inte träffat henne på över ett halvår och jag tycker
det är för lite!
Ska packa nu, hörs på söndag om jag inte lånar deras
segdator. Orkar inte ta med min. Ha en svinbra helg nu!
Puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin