AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att min senaste kyss: inte var den sista
Jag lyssnar på: allt utan mamma
Jag pratar:  mycket
Jag tycker om: musik
Jag avskyr när folk: inte är sig själva..
Den som vet mest om dej just nu är: josefine kanske,
Min första vän hette: oskar, eller kanske charlie
Kärlek är: komplicerat
När jag borstar tänderna: använder jag tandborste och tandkräm
När jag lagar mat: blir det den bästa maten i staden
Jag tänder på: killar
Det sexigaste yrket är: musiker, eller någon sport kanske
Det är charmigt när: killar är lite blyga
Jag är rädd för: att vara ensam
Den värsta känslan är: att ha ångest
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att vara ines, för ingen är bättre än mig på de!
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara: en monsterstor spindel som dödar alla
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en spade?
Jag kommer alltid att vara: en tjej
Det finaste som finns är: att älska och bli älskad
nästa sommar: ska bli underbar
Sist jag grät var: någon gång för två veckor sen tror jag
Jag kan: lyssna på musik 24/7 och vara glad
Jag kan inte: leva utan musik en dag
När jag vill tänka: gör  jag det inte, för jag vill aldrig men gör det för mycket ändå
När jag bakar så bakar jag: med linnea
Min mobiltelefon är: seg och min älskade
När jag vaknar på morgonen: har jag antingen ångest eller är glad
Innan jag går och lägger mig: smsar jag och lyssnar på musik
Just nu tänker jag på: att jag är ensam
Bebisar är: söta men jobbiga
Idag har jag: ätit melon
Ikväll ska jag: hitta på något
I morgon kommer jag: gå till skolan klockan 10
Jag vill verkligen: ha någon nära när jag ska sova

Kommentarer
JENNIFER

Hejsan.

Om du vill vara med och tävla & ha chansen att bli veckans blogg? Så anmäl dig här; http://jjennifeh.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-4.html#comment :)

2009-08-30 • 19:07:21
http://jjennifeh.blogg.se/
Nicole

Jo precis =) Jag trycker på följ nu :)

2009-08-30 • 20:32:33
http://waattos.blogg.se/
Josefine

Kul!

2009-08-30 • 22:06:14
http://lifeit.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin