livsboken

Hejsan tjosan svejsan.



Nu är jag snart klar *pusta ut* .
Ska bara klistra in alla papper och det nu, måla lite bilder och sånt
också. Men jag känner mig inte stressade längre iallafall. Hela
veckan har bara varit stress stress hela tiden. Sovit gott har jag inte heller
gjort eftersom jag suttit inne hela dagarna och pluggat. Men tack gode
gud att det är påsk! Så man får lite lov efter allt stressiga.
Imorgon blir det bio med Elin, premiären för Monsters vs. aliens. Det
kommer bli hur kul som helst. Inlämning är det också, men det vill
jag inte tänka på just nu,

godnatt! ;*
Kommentarer
rebecca från Norrtälje

Har du ritat/skrivit på den där boken själv? Iså fall skit fint! :)

2009-07-29 • 14:05:53
ines

Svar: Ja, men jag har målat av en annan bild.

Tack så mycket Rebecca! :'D

2009-07-29 • 15:54:27
http://inesfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin