hahihahihihohohoihihahahohihiaiahaiahi

Hejj !

Idag skulle vi då lämna in livsboken, ehe. Jag blev
väldigt missnöjd, eftersom jag tyckte det var dåligt
att vi inte fick ta hem över lovet. Jag hann inte äta
frukost för att jag försov mig i morse. Sen hann jag
inte äta lunch för att jag var tvungen att klistra in det
sista. Och det blev helt FAIL. Så jag har ba ra ätit en
banan på förmiddagen, men det hjälpte inte. Jag
mådde illa för att jag var så hungrig.
Sen åkte jag och Elin in till stan efter skolan. Först när
vi kommit in till nordstan vid halv tre åt jag chicken
nuggets, morötter och mjölk. Det är det ända jag ätit
idag, och lite godis på bion. Jag tyckte den iallafall att
den var kul. Hihi^^
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin