lääääängesen ;s

Tjosan hejsan ^^

nu har jag inte bloggat på typ, jättelänge ;o
men ah, jul och allt, hänt mkt och har inte orkat (jag är lat).

iallafall, sitter hos farmor&farfar , varit inne på datorn hela dagen
i princip. Matilda va här, vi kollade på theOC, vad annars liksom?
mahaha, de va flum och vi satt och skrattade för ingenting ;x
nu kollar f&f på ngn film om typ shakespear (?) och jag nöördar
as usual lixx.
har tänkt på att mitt liv typ kretsar kring laptopen, mohaha !

nu ska jag fortsätta nörda, lyssna på musik jag hört miljoner gånger,
skriva trista inlägg i forumet, sega vid msn där ingen är social me
mig och kolla bdb ;o

bajbaj ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin