kba me farmor ;>

Tjoo! :p

somnade typ, halv 5 inatt. kunde inte somna, låg och tänkte typ
i 5 timmar. hur orkar jag? uh.
vaknade typ 10 (yay) och så åkte jag och farmor till kungsmässan
medans farfar va på träning. jag va luff, men jag känner ju ingen
så de spelar ingen roll. haha, jag kan ju springa runt naken,
ingen känner ju mig ändå. men de skulle jag inte göra ;p
pratade me arvid, jag vill hem snart ;o de är lite långtråkigt här
faktiskt ^^
hemma sen, åt och sen kollade jag på fyra avsnitt the OC, nöörd!
datorn nu då, ligger i soffan me laptopen i knät, myyys :)
nu ska jag fortsätta nörda och lyssna på aqua. för dom äger!

hejsvejs <3
Kommentarer
evelina

men duvet OC är bäst så man kan kolla på dt huuuuur mkt som helst (a) haha :)

2009-02-23 • 22:01:20

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin