dopdag vincent

vincent
gullunge
kyrkan där uppe och söta kusin melina ;)

tjosan hejsan!
;p

va med arvid idag, vi spelade guitar hero och han va flum. haha , sen kollade vi
på ngn film xp sen vare dop för vincent, kusin, väldigt söt rund och go bebis ^^
typ träffade hela marcus släkt där och så, det va la rätt kul, haha. men ah iaf.
lekte med melina typ hela tiden, spelade buzz mot syskon och kusin, losade
stort typ , haha . åt jättegod tårta också (y)
fick ingen bild på vincent, liten tabbe men aja.^^

jag äger på att skriva , jag vet ! ;D mhm xp

nu ska jag typ göra ngt, typ får se vad som händer, skola imorron och så,
pusshej ;*
Kommentarer
Arviid

hahaha.. jag va inte flumm!? xd , inte alls :P

2008-12-07 • 23:11:01
Ines

hahaha , nej eller hur . HAHA xp

2008-12-08 • 21:03:23
http://inesfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin