trött

vaknade, aah. klockan halv 11 efter att ha vart vaken till 1 igår^^ hehe, 10 timmars sömn nästan. men det är bra :) gick in på datorn sen . tills nu, chattar med elin, det är coolt ;) haha, sen ska jag väl äta och så hämta syskonen igen. idag för att mamma tycker dom är så länge på fritids varje dag annars, men jag har ändå inget att göra, eftersom alla kompisar är borta. mm, nu ska jag äta tror jag. har inte gjort nåt idag och klockan är tolv. så ska jag duscha också :P

föresten, sökte på eniro efter det nummret. det var till fia på voise professional i stockholm. hehe, roligt. sökte också efter någon mer ines, men det fanns bara en till. och det va på hönö, men kanske är hon med i H&M reklam. inte vet jag X)
hare bra <3

jag är batman och elin är hulken. hon plockar blommor. det är coolt.
jag är batman och elin hulken. hon plockar blommor. det är coolt <33
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin