skådespelerska?

hej. typ ^^ hehe, f*n va kass man kan vara på att skriva X) aja, idag vaknade vid 10 och satt vid datorn och försökte lära mej lite om webdesign, men det va lite svårt eftersom jag kom på vid ett att jag inte hadeätit och jag var väldigt hungrig XD så lyssnade jag bara på musiken istället för att läsa vad det stog. så ringde min mobil, och, jag vet inte vem det var eller vad hon kom från, men hon trodde jag var skådespelerska som hade pratat in något för H&M. så sa dom att det var någon Ines som bodde på hönö, eller öckerö. men jag vet ingen annan än mej som heter det här. så jag sa det, men dom visste inte änns hur gammal personen dom skulle ringa var, så dom bara "okej, hejdå" och la på typ. men jag har nummret för det finns i samtalslistan. ska kanske söka på eniro ^^

sen så åt jag då frukost/luch, musli och yoghurt :) och sedan satt jag vid datorn igen, till ungefär tre, då jag cyklade och hämtade syskonen på fritids. eftersom Marcus skulle till örebro med jobbet, och jag kokade nudlar till småglinen. och efter det så kom marcus, som inte skulle till örebro eftersom det va något med saker som inte kommit. men sen så cyklade jag igen, denna gången till djuraffären, men stannade förbi hos Josefine. men hon var inte hemma så jag fortsatte. köpte hö och någon grejj som va bra för tänderna. men det värkade inte som att Frida uppskattade bra tandhygien, men man får väl vänta ett tag, hon är ju en kanin.
klockan va väl fem så spelade jag frisbee med marcus, det va jobbigt X) men så skulle jag följa med bror och titta på när han barade i Linns poolbasäng. så åt jag mat och mamma blev sur för att jag inte ätit falukorven och makaronerna. jag brukar glömma av att äta när jag är ensam hemma XD så smart som jag är .

aja, tittade på The good girl på tv4. sen datorn, och nu är klockan snart halvett, så ska nog sova. det är ju skola på torsdag, måste lära mej att somna i tid,
gonatt, sov sött :*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin