bror på aleks

efter att jag skrivit förra inlägget. typ en halvtimma efter, så kom bror in när jag satt och åt. jag bara "vad gör du hemma?" haha, fast han och syster hade följt med kompisar hem. som också är syskon, och våra grannar, så jag slapp hämta dom ^^

sen så gick (cyklade) jag och bror till klåva och han övertalademej att han skulle köpa nåt lego på sigges. så skulle jag få hans veckopeng. sen fikade vi på aleks, jag n*gerboll och festis och bror jojo och festis :) sedan cyklade vi hem igen typ, och så satte jag mej vid datron, igen. och degade där hela eftermiddagen, och kvällen. tills nu typ. fast imorron. DÅ ska jag vara med Jos' igen:D hon har vart i helsingborg och träffat en internetkompis ^^ hehe, det gick bra iaf.

men ska väl stänga av datorn nu, sista morronen i morron innan skolan börjar igen,
pussochkram

jagjag
jag idag ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin